Gesprekstraining Albert Heijn | Kennismaking filialentool

Arjan Laan Milieudefensie

Van Campagnedag naar Gesprekkenvoeren

Zo, campagnedag achter de rug. Nu gaan we knallen.

Om zoveel mogelijk druk te zetten op de grote vervuilers gaan we allemaal gesprekken voeren met klanten van Ahold-filialen en/of medewerkers van de hoofdkantoren.

Bij Ahold om de filiaalmanagers zover te krijgen dat ze onze eisen door communiceren naar boven. Bij medewerkers om ingangen te vinden tot ondernemersraden en de duurzaamheid departementen.

Deze dag focussen we ons op Ahold en Albert Heijn! Hoe voer je een gesprek op een effectieve manier? Van vragen naar de open zorg over klimaatverandering naar kritische blik over Ahold naar de vraag of de klant het filiaal óók op wilt roepen. Deze middag leggen we uit hoe de filialen-tool werkt, en gaan er gelijk met jullie mee oefenen bij een Albert Heijn-filiaal in de buurt.

Meld je aan!